TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

inte lätt att vara Mamma just nu...

Kategori: Gabriel

Allt var så fint med Gabriel under förmiddagen i går.. Han badade o myste med mamma.. allt gick bra..

sen när han hade fått sin mat klockan 14 så började allt.. syret sjönk pulsen sjönk.. han fick skakas till liv igen.. Jag stod o grät.. viste inte vad jag skulle göra.!,, vad KAN jag göra? inte ett skit.. bara se på..

läkare o sköterskor kom rusande.. började ta prover o sätta nålar o ge nytt blod o allt.. dem satte även in antibiotika ifallatt det fanns någon infektion som låg o spökade..

andas gör han men INTE bra just nu.. bröst korgen pressas in i kroppen på honom när han andas.. han kämpar verkligen, men det e jobbigt som bara den för honom.. dem har satt in en extra maskin som buffar på hans andetag lite.. man kan kalla den för en Halv resperator, men att han ändå andas själv..

Hjälper inte detta så blir det respirator..



Inte lätt att vara mamma just nu..

Kommentarer

  • Marie säger:

    GUMMAN!!

    ojj,Förstår verkligen att de känns tungt för dej nu.

    Hoppas att de hjälper med antibiotikan som han får å att de varit en infektion som försvinner fort så de inte är någe annat.



    Tänker på er gumman.

    Du får gärna ringa om du skulle vilja prata med en som genomgått på ett ungefär de samma.





    Kramar om er

    2008-05-29 | 07:21:57
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Elin säger:

    Usch å fy! Hoppas oxå det hjälper med allt han får.

    Tänker på Er massor!

    Kramar i massor

    2008-05-29 | 08:09:14
  • miian säger:

    Mina tankar finns hos er idag-hoppas Gabriel mår bättre!Du får höra av dej om du vill jag ska ta en promenad upp mot sjukhuset så kan vi sitta utanför och babbla en sväng,eller om d e nåt annat du behöver hjälp med!

    Kramkram

    2008-05-29 | 08:53:11
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • Marie säger:

    Nä fy vad jobbigt,jag hoppas verkligen att allt blir mycket bättre snart. kram

    2008-05-29 | 12:20:00
    Bloggadress: http://miamia77.blogg.se/
  • Johanna säger:

    Hu, tänker på er. KRAM

    2008-05-29 | 14:44:20
  • Cissie säger:

    TÄNKER PÅ ER O LILLE GABRIEL!! Tänker positiva tankar o skickar över :) Kram till er alla

    2008-05-29 | 14:56:23

Kommentera inlägget här: