TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

min besök hos BM

Kategori: Graviditeten

det kanske jag kan skriva om..

först vägning: hmm +0.5 sedan inskrivning. det e nästan 10 veckor sedan. alltså ligger jag fortfarande på minus 2.5 kilo sedan plusset.

blodtryck 129/99 på första.... hööööögt.. sen när jag låg ner var det 128/71.. så liite bättre

blodvärde ehh 38 tror jag hon sa.. som en vuxer karl iaf sa hon så det var bra..

det e såååå stolta över mej att jag inte går upp i vikt.. o då känner jag mej bra...
då tar den på mitt överflöd( o det har jag gott om) så när bebisen kommer så kommer jag troligvis rasa i vikt. (samma gener som min biologiska mamma tydligen för så blev det för henne)

hjärtljuden var bra o han sparkade hela tiden.. Tyvärr så räknade hon inte slag/minut denna gången så vet inte hur det låg till.. men han levde iaf o snabbt slog det.. o bra mådde han sa barnmorskan

återbesök den 25e april.

Kommentarer

  • miian säger:

    hej när hade du tänkt komma isåfall?
    Vi har precis gått upp nu och Lowa har precis somnat om,så jag ska försöka hinna röjja lite nu,sen ska vi bege oss ut när hon vaknat-ska upp på stan och göra lite ärenden osv.
    Imorgon har jag inget planerat än så länge

    2008-03-19 | 09:24:27
    Bloggadress: http://miian.blogg.se
  • Elin säger:

    Skönt att inte gått upp:) När maja va beräknad hade jag gått upp 19 kg! Jiiiiiiisses! Har typ 10 kvar nu att gå ner tills jag väger som jag gjorde innan jag blev med henne.. men hoppas att amningen kan hjälpa till lite.. Oj vilket högt blodtryck..men skönt det blev bättre när du lagt dig ner.. Tycker det är så skoj å följa din graviditet..:)
    Hoppas du snart känner lillkillen!
    Kramar å GLAD PÅSK!

    2008-03-19 | 11:04:06
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se
  • Johanna säger:

    Ja skönt för dig att han tar vad han behöver av det du redan har. Jag hade lite för mycket från början men har ändå gått upp över 15 kilo redan sedan plusset! Och jag har precis gått in i v30... Så njut medan du kan! :)

    2008-03-19 | 13:12:00
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se
  • Veronika säger:

    Nä vi får väl hoppas det, men som sagt det e bara han som kan styra över saker och ting, men stolt blev han idag på ul:et... berättar mer senare.

    2008-03-19 | 16:26:44
  • twices säger:

    men oj! Är det inte riktigt spännande nu? :D

    2008-03-19 | 19:20:00
    Bloggadress: http://www.twices.webblogg.se
  • rebbe säger:

    hej hej! nej fias nya sida funkar inte..hon har kvar den gamla..vad ´skönt att allt är bra med er!

    2008-03-19 | 19:22:12
  • madde säger:

    Tyck va du vill! Jag är saras bästa vän så jag om nån har rätten på min sida och bry mig om henne osv. ha de fint

    2008-03-19 | 21:00:05
  • Joanna säger:

    Gud vad roligt att läsa en lite annorlunda blogg :) Grattis till graviditeten med (lite sent men ändå). Hoppas allt kommer gå jättebra !

    2008-03-19 | 21:45:30
    Bloggadress: http://joannanisula.blogg.se
  • Sara säger:

    jag gick inte heller upp i vikt och jag har rasat 11 kg sen jag fick emiliya

    2008-03-20 | 07:34:36
    Bloggadress: http://sthlmfilur.webblogg.se

Kommentera inlägget här: