TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jobb,,

Kategori: Allmänt

Klockan 14.00 skall jag börja jobba i dag. Sen klockan 15:05 kommer färdtjänst o hämtar oss för vi ska på countryfest nere vid hörby. Finns ett vildmarkscenter där..

grillad mat, linedanc o massa annat skoj.. sen skall vi åka hem igen 21:30..

Då ska jag jobba natten.. Undrar hur det ska gå.. bebis gillar inte nätter..
Ja o inte blir det nått ledigt i morogn heller för jag får jobba ända tills 20:00 på söndagkväll..

Kommentarer

  • Elons säger:

    Nää..huuu för nätter.. det gillade verkligen inte min kropp å bebis.. jag fick sånt illamående å kändes som om jag hade feber...så jag fick dagtjänst istället..
    ha en fin helg fast du ska jobba en hel massa.
    kramar

    2008-03-01 | 14:14:32
  • Johanna säger:

    Uschi, inte kul att jobba så länge! Men just nu är du på linedance, och det är ju desto roligare! :)

    2008-03-01 | 16:38:33
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se
  • Sara säger:

    jobbar du som pers.ass??
    det gör jag och tyckte det var toppen att jobba natt jag jobbade endast natt

    2008-03-01 | 19:28:10
    Bloggadress: http://sthlmfilur.webblogg.se
  • Jenny säger:

    Tack tack för att jag får kika på din sida. Verkligen jättefin :) Kikar in senare i veckan och ser om det hänt något spännande. Ha det bra så länge!

    Kram Jenny i Malung

    2008-03-06 | 20:35:11

Kommentera inlägget här: