TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Inte kul när det blir tråååångt..

Kategori: Graviditeten

ja som i vårt sovrum.. Går dock itne att göra annorlunda heller då garderober o dörrgluggar o fönster kommer ivägen annars..  o jag blir förståss av med mitt sängbord för att bebis ska få plats..






Måste uppdatera med att skriva att vi INTE har det såhär ännu.. Klart att sängen rök och mitt sängbort tillkom.. Man kan ju inte ha sängen uppe ännu.. trångt nog som det är ändå..


men en tavla med den 4 bästa ulbilderna kom upp på min sida iaf.. Måste jag ju ha

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Aha oki, låter jue inte så värst skoj jue!! Hoppas det blir bättre, kram.

    2008-03-10 | 16:44:21
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se
  • Lollo säger:

    Shit, vilken snygg sänggavel ni har! *avis*

    2008-03-10 | 17:07:42

Kommentera inlägget här: