TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Alla kan hjälpa till

Kategori: Allmänt

Alla som har en blogg bör lägga in detta!
HJÄLP POLISEN HITTA LINDA!

308255-129

Lindas mamma är efterlyst av polisen och anhållen i sin frånvaro. Hon är av åklagaren misstänkt för grov egenmäktighet med barn.

Linda ska enligt domstolsbeslut i oktober 2007 bo hos sin pappa som har ensam vårdnad.

Det är sannolikt att Linda fortfarande är kvar i Sverige. För Linda kända platser sedan förut är; Hägersten och Segeltorp i södra Stockholm samt Rättvik i Dalarna. Men det är troligt att Linda är på någon helt annan plats för närvarande.

Om du ser Linda ute någonstans ring nödnumret 112 och begär att få prata med Polisen.
Om du vet var Linda befinner sig ring Polisens nationella telefonnummer 11414.

Man kan även lämna upplysningar om Linda på adressen [email protected]


Info om Linda:
Ålder - 5.5 år
Hårfärg - Ljusblond
Ögon - Blå
Längd - 115 cm

Älsklingsfärg - Rosa (Betyder att hon säkerligen har rosa kläder på sig.)

Linda är mycket pratglad och öppen mot andra människor.

I påsk finns hon troligtvis i Rättvik eller Alvesta utanför Växjö. Hon kan även finnas i Umeå, finns nämligen vissa indikationer på att personer inom kvinnojouren i Umeå vet var hon finns.

Lindas mamma är efterlyst och anhållen i sin frånvaro. Brottet är Grov Egenmäktighet mot Barn, straffet om hon blir fälld är lägst 6 månaders och högst 4 års fängelse.

Vi uppskattar all hjälp vi kan få att hitta Linda så hon får komma tillbaka till sin familj

Detta meddelande får gärna spridas fritt, antingen genom direktlänk hit - eller genom att kopiera texten i sin helhet som den står.

Se även: http://www.familjeliv.se/Forum-5-52/m31018956.html

Kommentarer

  • linda säger:

    Fan va hemskt :(
    jag ska självklart lägga det på min blogg också..

    Visst vet jag vem du är och att du läser min blogg :)
    har bara inte haft någon data så jag inte kunnat svara!
    men min lillebror ska omformatera om min data eventuellt i helgen så att jag kan få fortsätta blogga som vanligt!

    och ja jag är en som läser din blogg men det vet du nog redan hihi!

    2008-03-28 | 11:25:14
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se
  • Gabrielle säger:

    Självklart hjälper jag till! Hoppas verkligen att de hittar henne!

    ha det bra och lycka till resten av graviditeten :)

    2008-04-01 | 21:08:49
    Bloggadress: http://gabrielles.webblogg.se

Kommentera inlägget här: