TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

överkörd...

Kategori: Gabriel

Ja det känner jag mej i dag..

trött ledsen orolig.. ja så som jag kännt mej i dag har itne gått att beskriva..

fick reda på att dem typ "glömt" bort honom i går så han låg ur cpapen 3 extra timmar.. o det e mycket extra om man itne e van..

ja sen ringer dem på natten att han itne kan andas..

det blir prover o sprutor o extra mediciner o nålar.. Jag frågar vid hans 13mål om dem spolade hans näsa igår innan dem la in honom i cpapen för det hade dem lovat att göra då han hade börjat bli täppt..

nej det hade dem missat.. då sa jag att då kan du göra det nu för han e täppt i näsan.. det var han redan igår..

Nej det gör jag inte..  han behöver vila för det e antagligen en infektion han har.. nästäppte han itne det hör jag säger hon,,

jaha.. sen när vår favoritsyrra kommer in säger jag.. Kan du spola hans näsa för han e täppt i den.. ja visst.. snabbt o lätt på 2 röda e näsan ren.. o det var MASSOR MASSOR i den lilla näsan..

sen var det pling pling pling pling på apparaten.. 100 i syret hela tiden .. så det blev att sänka från 50 till 24.. Jaha vad var det jag sa.. JAG KÄNNER MIN SON BÄST.. LYSSNA PÅ MEJ FÖR FAN..

nästa blodprov visade normalt igen..

KONSTIGT då när dem glömmer bort att ge min älskade bebis tillbaka sin cpap o dessutom när han väl får den med en igenkorkad näsa,, Inte konstigt att han itne kan andas..


JAG E SÅ ARG::: känner mej så överkörd

Kommentarer

  • Marie säger:

    Förstår dej verkligen gumman..

    Man känner sitt barn bäst dom ska inte ifråga sätta vad du ber dom att göra, Utan dom ska kolla efter å se ifall där är något som täpper igen.

    Hoppas han snart kommer ifrån Cpapen lillesnutten .



    Tänker på er stumpan

    2008-06-13 | 19:19:06
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Johanna säger:

    Fy fabian vilka fasoner! Man måste ju kunna lita på att sjukvårdspersonalen gör det de ska, och att de gör det de sagt!!?



    Känner med dig. Nu får det väl räcka med motgångar?



    Kram

    2008-06-13 | 19:59:47
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se/
  • Cissie (kusin) säger:

    Usch jag blir så arg!!! Konstigt att man ska behöva säga till hundra ggr innan de lyssnar!!! Man känner ju sina barn bäst själv!

    Och han ligger där på sjukhuset för att han ska få hjälp och så glömmer dom... hmm då kan man ju bli rädd.



    Blir så arg så jag.... finner inga ord..

    tänker på er. kramar

    2008-06-13 | 20:31:38
  • Elin säger:

    Men va fan!! Det är ju klart att du som mamma till Gabriel känner honom bäst! SHIT vilken kärring!

    Hoppas han är piggare snart!

    Kramar

    2008-06-13 | 21:31:31
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • Hanna ^^ säger:

    vilka jävla idioter!! hur fan kan man glömma av någon så då?? GRRR!

    säg till dom att hanna panna kommer ner och slår dom om det händer igen... morr



    puss på lillpojken från mig!! och massa kramar till dig... ^^

    2008-06-13 | 21:35:31
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/
  • Tina säger:

    Alltså, man blir ju helt tokig på sånt här! :-[

    2008-07-21 | 23:08:07
    Bloggadress: http://prematurbloggen.wordpress.com

Kommentera inlägget här: