TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Mitt liv..

Kategori: Allmänt

ja vad ska jag säga om det.. vissa dagar underbart, vissa dagar ja.. det kan man inte stava till..

jag har itne ens fått iväg mina papper till försäkringskassan pga av stress.. Gabriel har inte ens blivit registrerad i sverige.. han finns inte ännu.. Danmark skickar inget födelsebevis.. dem har itne samma system där..

det e minsann stress stress stress med papper hit o dit ringa o vänta i telefon här o där dricka vatten pumpa pumpa pumpa.. vara men Gabriel vara hemma.. aktivera tanja.. suck.. JAG ORKAR INTE MER...

som tur e har Mattias Tagit hemmet o Tanja.. men ändå.. han kunde hjälpa mej med mer tycker jag.. hans egna papper kan han själv fixa tycker jag,... någon dag kan han skita i jobbet o vara hos Gabriel så JAG kan få ha en dag off..

Jag e fan den blekaste i kommunen.. jag e den tröttaste o gnälligaste just nu..


tror itne jag o Mattias har tjafsat o bråkat så mycket som nu..



Iaf nu skiter jag i pumpandet.. det kommer inget ändå.. så nu får Gabriel ersättning.. vilket är LIKA näringsberikat som bröstmjölk.. men dock ÄNNU en mammabit som tagit ifrån mej..

kan itne vara gravid, kan inte föda.. o ja.. nu kan jag inte amma heller..



IBLAND BLIR MAN BARA SÅ TRÖTT PÅ LIVET...

Kommentarer

  • Marie säger:

    Vet PRECIS hur du har de nu stumpan.

    SÅ var de för mej oxå ,fast du ska vara glad att du har gubben din som har ställt upp att ta hemmet å han gör något.

    För mej så var de att ta hand om allt själv + ta hand om en FULL gubbe när han behagade att komma hem.





    Du ska inte vara orolig över att de inget kommer när du pumpar nu, de kan lätt sina när man är stressad å orolig å de e ju helt förståligt att du är de nu.



    Men håll de i gång genom att pumpa lite då å då när de finns ork till de,tex på avdelningen någon gång om dagen för de kan komma åter när ni väl kommit hem å allt har lugntat ner sej lite grann.





    Finns här om de e något

    (har Addat dej)



    Kramar om i massor

    2008-06-07 | 08:53:57
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • alexandra säger:

    du e en stark å kärleks full mamma till din Gabriel å de e allt han behöver. kramar

    2008-06-07 | 10:25:44
    Bloggadress: http://nuttescott.webblogg.se/
  • Linda och Jacob säger:

    Det är en fruktansvärt jobbig tid du går igenom och ni kommer att ställas framför många prövningar du och mattias men en vacker dag är allt som det ska vara, jag lovar.. det tar bara lite längre tid för er, ni har ju hela sommaren där och det är inte det roligaste...

    Alla dessa papper som skulle iväg hade jag aldrig fått iväg om det inte varit för kuratorn i lund, man blir bara snurrig av allt...

    Men iallafall så kommer jag på torsdag men jag har inte tiden i huvudet men det blir mellan 2 och 4 någon gång, ska kolla upp det så återkommer jag med mer exakta tider..

    många styrkekramar till daj!!

    2008-06-07 | 12:29:32
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/
  • Elin säger:

    Förstår på ett sätt att din ork inte alltid är 100%.. Å det är ju klart.. du har ju så mycket att tänka på...att göra.. å sen ska du ju vara Sussi oxå..å det hinns inte alltid med..

    Tänker på Er!

    Kramar

    2008-06-07 | 18:43:07
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • Hanna ^^ säger:

    men gumman då!! vill bara komma och krama om dig när jag läser detta... =(



    har hört att första året som förälder tär som faan på förhållandet. kan tänka mig att det blir dubbelt upp (om inte ännu mer??) för er. men tänk framåt och på gabriel så ska ni allt fixa det.



    tusen kramar från mig och magen!!

    2008-06-09 | 15:19:24
    Bloggadress: http://hannaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här: