TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jag tror det jag vill...

Kategori: Gabriel

Jag tror itne på att Gabriel ska ha stela lungor.. han har trötta lungor JA.. men inte stela.. för nu när han får en liten extra puff ner i lungorna så ligger han på 0% i syrgas.. o knappast en med stela lungor kan det.. har man stela lungor kan man inte puffa in extra luft heller.. e dem stela så e dem.. men han tar väldigt ytliga andetag min lilla Gabriel.. o det e för att han har trötta lungor.. det har dem iaf sagt innan..

men så fort han inte blir bättre på 2-3 dagar ja då måste det ju beror på nått annat.. fuck off.. han kan väl få vara trött i lungorna hur länge han vill.. han har faktiskt andats nu i snart 2 månader fast han igentligen inte ens ska vara ute ännu.. klart han kan vara lite trött i dem..

jaja iaf.. en lungsjuk bebis syresätter iaf inte sej själv 100%.. men det gör Gabriel så bpd kan kasta dej i ån för det har han inte oavsett vad läkarna tror i dagsläget.. förra veckan var det något annat..då var det svillnad i lungorna pga respiratorn.. ja o en svillnad kan väl ta tid o få bort?

min underbara Gabriel existerar iaf nu..


Sjukt underbart.. dessutom e han folkbokförd från den 29 april som ni kan se i sverige.. alltså e han INTE dansk eller dansk medborgare.. eftersom vi blev skickade FRÅN sverige.. så nu kan alla släppa det som säger att han e dansk för det e han INTE--








Kommentarer

  • Miian säger:

    Hej babes!

    Trist att Gabriel är kass igen och hoppas innerligt att han blir bra snarast!

    sköt om er!

    2008-06-18 | 09:40:43
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • Miian säger:

    Föressten vad spelar det för roll om han har stela eller trötta lungor,vad är skillnaden?Stela e de nåt han alltid kommer ha då lr?

    2008-06-18 | 09:41:39
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • Viveca säger:

    Håller tummarna att han repar sig. Han ser så fin ut, och framförallt större än när han föddes. Det tyder på att han växer och mår bra!

    2008-06-18 | 10:25:40
    Bloggadress: http://viveca.blogspot.com
  • alexandra säger:

    så söt kramar

    2008-06-18 | 11:27:57
    Bloggadress: http://nuttescott.webblogg.se/
  • Miian säger:

    Okej,förstår bara inte varför dom skulle säga en sak ang nåt så allvarligt som lungor,om det nu inte är så..det kan ju bli fel i längden dels ifall du inte litar på deras diagnoser och antagande och ifall inte Gabriel får rätt hjälp eller kanske behandlas för nåt,som han egentligen inte behöver bahandlas för,hoppas de snart kan bestämma sig för vad det är iaf =)

    2008-06-18 | 20:32:36
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/

Kommentera inlägget här: