TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

I dag..

Kategori: Vardag

I dag fick jag besök på sjukhuset av denna lilla gosiga krabaten o hans mamma.. var jättekul.. var många år sedan jag o hans mamma sågs..

image594
du e så gosig din lillbus...



Annars inte så mycket nytt på Gabriel fronten... eller jo det e det ju..

I MORGON SKA HAN FÅ KOMMA I EN VÄRMESÄNG...!!!!

för er som inte vet vad det e så e det en öppensäng med en värmedyna i så dem ändå håller dej varma o goa..


Jag kommer äntligen att kunna pussa min son när jag vill..





Jaha.. sen en annan sak.. JAG HATAR MIN HUND... någon som vill ha henne??


kul o komma hem till detta sovrummet.. Blomkrukan vid fönstret har hon på någotvis fått ner i sängen.. och kannan med vatten vid sängbordet lika så.. mm jord o vatten.. va KUUUL..

ska Vrida nacken av henne 7 varv



fett stolt hund..

Kommentarer

  • carlie säger:

    haha, ställer man det så att det får tag i det får man skylla sig själv! eller hur? det var väl så du sa!!

    2008-06-12 | 19:26:37
  • Elin säger:

    Jäkla hund! Fyyy på henne!

    Kramar

    2008-06-12 | 19:29:52
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • miian säger:

    Neh men USCH..

    det är en av anledningarna till att jag aLDRIG någonsin vill ha hund!

    2008-06-12 | 21:29:34
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • Linda och Jacob säger:

    hahaha 7 varv va det hahaha!!!



    Ville bara säga till daj att du hade rätt om dina misstankar om Jacob men jag har valt att inte berätta det i bloggan ännu förrän jag berättat för min familj bara så att du inte skriver något i en kommentar... Men du hade rätt iallafall! Har inte gråtit så här mycket sedan Jacob låg på neo... Men men det blir bra till slut..



    Läste om Gabriel också, usch... vilken skötare, henne hade jag inte gett mycket för...

    antar att han inte kommit i värmesängen än eller? Om han har det så ge han en puss från maj =)



    kram!!

    2008-06-13 | 21:58:08
    Bloggadress: http://jacob070527.blogg.se/

Kommentera inlägget här: