TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Det tar aldrig slut.

Kategori: Gabriel

Orkar snart inte mer. Det har varit trassel med gabriel nu ett tag som ni vet. Den ena prognosen efter den andra. Men i dag vet vi. Det e inte dåliga lungor. Det är bara en väldigt sjuk gabriel just nu. Han har nämligen pungbråck. Mycket vanligt. Men man blir mycket sjuk om det går en tid. Och det har varit svårt att upptäcka eftersom läkarna hela tiden riktat sej på lungorna. Så nu blir det lund igen. Men denna gången operation. Suck. Någon som vill ta över mitt liv. Jag orkar inte mer. Det tar aldrig slut

Kommentarer

  • Marie säger:

    Näääe fan vad JOBBIGT gumman ..Håller mina tummar allt jag bara kan för att OP ska gå bra & att de inte ska bli några komplikationer efter den..



    Förstår verkligen att de e jätte JOBBIGT just nu.. Men finns här som de e så att du vill prata bara att ringa när som på dygnet..



    KRAMAR OM I MASSOR HJÄRTAT





    2008-06-18 | 23:34:38
    Bloggadress: http://lillebuu.webblogg.se/
  • Karlet säger:

    Usch va jobbigt gumman. finns här dygnet runt för dig om du vill ringa.

    KRAMAR OM

    2008-06-19 | 06:58:26
  • Elin säger:

    Fan... varför kan han inte bara bli bra...växa på sig.. så ni kan få njuta till fullo av eran lilla prins!

    Massor massor av kramar till Er

    2008-06-19 | 08:04:56
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: