TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

ringde ju runt lite

Kategori: Vardag

på olika ställen jag jobbat på innan..

så ringde dem från ett av ställena i dag o sa att dem nu hade fixat ett chema till mej o att jag börjar redan på torsdag nästa vecka.

Ja det känns ju helt kanon.. det ebara några timmar i veckan som e shemalaggda men som det ser ut nu så e jag både på shema och timvikare.. och eftersom jag e den ENDA vikarien på stället så kommer detr bli mer jobb än planerat. vet ju redan nu att det e en av dem andra som ska vara borta en månad o då ska jag tydligen hoppa in hans tider med ju.. iaf några av dem..

så skönt att kunna jobba ihop lite mamma pengar..


Kommentarer

  • Karlet säger:

    vart ska du jobba då? i skåne lr?

    2008-02-06 | 19:54:32
  • Pernilla säger:

    Vad roligt för dig att du fick lite jobb, lycka till =)

    2008-02-06 | 21:50:28
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se
  • rebbe säger:

    spännade att följa din graviditet..tiden går ganska sakta när det är första barnet, för som man går o väntar..=)..men nu är det snart din tur..härligt..kul att du fått jobb..kram

    2008-02-07 | 08:23:45
  • Tobias säger:

    svar: itne jag heller, never! haha kmr fan bara till knäna :P

    2008-02-07 | 10:16:04
    Bloggadress: http://grymtroligperson.blogg.se
  • fia säger:

    hej hej roligt att du fått jobb...då får du lite anat å tänka på så går tiden snabbare..hoppas allt e bra me magen..kram kram

    2008-02-07 | 13:31:38

Kommentera inlägget här: