TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Min Älskling

Kategori: Kärlek

image700

Du är mitt allt. Är så glad att jag mötte dej. Det var den dagen jag upptäckte vad gränslös kärlek verkligen betydde.

Vi träffades den 4e Mars 2006. Vi trivdes så underbart i varandras sällskap att vi bestämde att bli ett par. Så den 6e mars Blev vi SusanneOchMattias.

och nu snart två år senare är vi fortfarande lika lyckliga som då. Om inte lyckligare..

Vi fick ett fint + på graviditetsstickan i november och i dag går jag in i femte månaden.

Vi längtar så efter dej bebis.. Och snart får vi även veta om du e en babyflicka eller en babyPojke. Vi kommer älska dej oavsett vilket för du e bara vår.. vårt kärlekbevis. Vårt allt. Vårt mirakel.



image701

Kommentarer


Kommentera inlägget här: