TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

denna lag e störd

Kategori: Allmänt

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3980659.ab
 
Jaha. och?... jag stannar inte heller för gående.. ska jag göra det för-- släpper ut mer avgaser o tar mer bensin när jag bromsar växlar o står på tomgång o sen drar iväg igen.. lättare för en tvåbenad att fan bara sluta gå..!!!

men visst har dem redan börjat traska ut har man ju inte mycket val..

ändra denna lag för den e fan trög.. snacka om dubbelmoral när dem sen snackar om miljön..

Kommentarer

  • Miian säger:

    Är av en annan åsikt.

    Skiter fullständigt i miljön jag stannar för att jag förväntar mig att andra stannar för mig när jag kommer,med eller utan barnvagn

    2008-12-12 | 17:26:33
    Bloggadress: http://miian.blogg.se/
  • twinky säger:

    klart att du måste stanna! hatar alla bilister som bara tänker på sig själva!! använd cykel, ta bussen eller gå stället om du tänker så mkt på miljön!

    2008-12-12 | 19:25:21
  • Elin säger:

    JAg tycker det är en bra lag... annars får man ju stå hur länge som helst å vänta.. jag stannar ALLTID för folk som står å väntar...för jag vill att att andra ska göra det för mig. Sen behöver man ju inte köra fort som fan..tvääär stanna, å sen gasa fort som fan vidare. man kör miljövänligare om man ser fotgängaren i tid..å krypkör en liten bit innan övergångstället.. då slipper man ju stanna.. =)

    2008-12-12 | 20:51:12
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se/
  • carlie säger:

    gör mot andra som du själv vill bli behandlad.. jag tycker om när bilar stannar för mig, försöker alltid att stanna vid övergångsställen som är obevakade, fast ibland tänker jag inte på det.. skäms..

    2008-12-15 | 09:53:40

Kommentera inlägget här: