TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

räkningarn

Kategori: Vardag

Fick mina pengar i dag.. Den sista lönen för Mars och pengarna från FK med.. blev en bra slant denna månaden.. så nu e alla räkningarna betalda. Nja nästan iaf.. huslånet drass ju på autogirot.  sen köksräkningen med som e dubbel denna månaden..

Men 8 tusen från mej till räkningskontot denna månaden.. o snart ploppar det in 4000 från mattias konto oxå. känns bra att ha pengar över oxå från min del denna månaden.. Har väl ca 3000 kvar på mitt konto..

känns som det itne har hänt på år och dagar.. Jag har alltid fått föra över pengar från mattias konto till mitt eget..

så nu tycker jag det var dax att jag betalade mest för en gångs skull..


från det ena till det andra

tänkte att jag skulle ta lite foton på alla barnsaker vi har samlat ihop dem senaste månaderna.. känns osm om vi har det mesta.. Ska iaf upp till ullaren i början på nästa månad..

Kommentarer

  • karlet säger:

    Ska ni te Ullared får ni köra denna lilla omväg å hälsa på.. KRAM!

    2008-04-24 | 14:06:59
  • Elin säger:

    Va roligt med Ullared!! Ska oxå dit...när jag får körkort... =/
    Kramar

    2008-04-24 | 18:19:12
    Bloggadress: http://elinhejdenberg.blogg.se

Kommentera inlägget här: