TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Kommer snart bli mamma

Kategori: Allmänt

Läkaren hade inga goda nyheter. Detta var allvarligt och enligt statestik så kommer jag bli mamma om 2 till 7 dagar. Hoppas man bräcker denna jävla statestik. Men skönt iaf att veta att jag fått pruta för hans lungor och att lund är ett bra sjukhus. Dock mår jag bra nu och gabriel med. Så man vet inte exakt när han måste ut. Men jag kommer iaf inte få lämna ett sjukhus förren jag e mamma iaf. Men jag tror på mej själv och jag tror på min son. Älskar dej min pojke. Vi klarar detta tillsammans.

Kommentarer

  • Vilda Tiger säger:

    Hej BV! Jag håller alla tummar för dig och Gabriel nu och hoppas verkligen att du får behålla honom i magen så länge det går. Det finns så bra vård nu att chanserna för att allt ska gå bra är väldigt höga. Jag tror på er och skickar en stor kram!

    / Tina

    2008-04-26 | 20:06:46
  • karlet säger:

    Men nej, gumman!
    Bara å höra av dig om de är nått, de vet du.
    KRAAAAAAAAAAAM!

    2008-04-26 | 21:12:21
  • alexandra säger:

    hoppas lill killen stanat imagen så länge som möjligt å allt går bra för er lycka till kramar

    2008-04-26 | 21:16:52
    Bloggadress: http://nuttescott.webblogg.se
  • Cissi säger:

    Det kommer gå jätte bra, ha bara en positiv inställning och tänkt.. snart kommer ju lillkillen ut juh.. spännande..*ler*

    2008-04-26 | 21:19:30
  • Marie säger:

    Håller tummarna här hemma,ni kommer båda å fixa detta.. kram

    2008-04-27 | 11:46:58
    Bloggadress: http://miamia77.blogg.se
  • Johanna säger:

    KRAM

    2008-04-27 | 13:39:34
    Bloggadress: http://maersta.blogg.se
  • Helena säger:

    hoppas allt går bra! och att gabriel får stanna kvar så länge som möjligt! Håller tummarna

    2008-04-29 | 13:17:11

Kommentera inlägget här: