TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Fiskar..

Kategori: Vardag

Ja ni som följer bloggen vet att jag köpt fiskar.. o jag e ju helt förälskad i dem.. får inte nog av att titta på dem. Vackert vackert..

Har fixat en stort akvarium nu. 120 liters. liiite skillnad från detta.. 
Just nu ska det stå i källlaren med vatten i å tryckmätas eller vad man nu kallade det för.. så vi ser att det itne läcker vatten...

image782
Längst ner 2 kopparbarbar och längst upp 1 tigerbarb



image783
LÄngst ner ser ni 1 grön tigerbarb och längst upp har ni 2 guppysar..



image784
här står det nya o ska tryckmätas..

Kommentarer

  • Emma säger:

    hihi fiskarna var jättsöta, jag vill med ha ett sånt litet men får inte för min man =(
    Måst bara säga att en av sakerna där i ser ut som en stor bajskorv hihi men jag menar inget illa jag tyckte det såg så roligt ut bara ;)

    2008-04-01 | 11:48:08
    Bloggadress: http://mindottervera.webblogg.se
  • Emma säger:

    tack så jättemycket, det värmde verkligen att höra =)

    2008-04-01 | 13:01:43
    Bloggadress: http://mindottervera.webblogg.se

Kommentera inlägget här: