TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Tjejsnack v 37

Kategori:

Vecka 37

Ditt Internetliv



Hur länge har du surfat runt/funnits på Internet med en egen sida?
jag började med Stajlplejs 1998 (f.d Lunarstorm) men innan dess hade man varit inne på Funplanet och Buf On Line (B.O.L var en chatt som Kristianstad kommun hade för sina skolor. så eleverna från kommunen kunde chatta med varandra.


Vilken/vilka webläsare använder du?
Explorer.. Och Firefox.


Vilken typ av sidor besöker du oftast, vilka är dina favoriter?
Bloggen e helt klart sida nur ETT.. Aftonbladet e oxå en sida jag besöker ofta... Även Lunarstorm. Youtube.


Hur ofta kollar du dina mail/din gästbok etc?
Varje dag..


Finns du på någon community eller något forum, vilken/vilka? Om inte, varför?
Lunarnörd 4 ever.. hahaha.. Familjeliv..

Kommentarer

  • Magdalena säger:

    Stalj!! Loved it! Tycker inte det blev lika bra som lunarstorm och är inte medlem längre. "Staljplejs en snuttigt skön oas, i din cyberrymd..." Har du den låten? Grym. :) Lycka till på utbildningen.

    2007-09-12 | 14:23:58
    Bloggadress: http://makane.webblogg.se

Kommentera inlägget här: