TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Mår så dåligt ibland

Kategori: Vardag

.. När jag inser hur jävla FET jag är..
vägde mej i dag.. första gången efter missfallet... Väger 80 kilo..
jag vägde 69 när jag blev gravid.. Jag e så misslyckad alltså.. att man bara lyckas gå upp så mycket.. vet fan intve hur jag ska göra heller för att bli av med det.. Tänkte iaf köra någon hemmagjord GI variant med att bara äta kätt fisk eller fågel tillsammans med grönsaker.. thats it.. inget mer.. sen ut en timme varje morogn på en powerwalk runda nere vid sjön..

Vill inte vara såhär FET..



image366

image367image368
var kanske inte SKIIIITSMAL då heller men vägde kanske bara 60 kilo.. det hade varit toppen att få komma tillbaka till sina gamla kläder.. den lila tröjan får jag inte end över tuttarna i dag.. och jackan.. hahaha.. axlarna e för stora.. och byxorna har jag inte kunnat ha på ett halvår.. på den tiden var jag tvungen att knäppa alla knapparna o dra till banden för att dem inte skulle kasa ner.. och ändå kunde jag bara dra av dem..

Kommentarer

  • alexandra säger:

    snygga kort :P

    2007-09-05 | 14:33:59
    Bloggadress: http://Aliza.webblogg.se
  • Marie (Mrsrfritz) säger:

    den jackan känner jag igen.. :)
    Jag vet hur du har det gumman..vill mä gå ner en massa i vikt..Här har jag ingen stöttning alls..Börjar tro att Han vill att jag ska bli Fetare :(,Han lägger all sin tid på sej själv å andra..Börjar fan undra vad han har mej till.. Känner mej som en jävla städerska som ska hålla iordning på allt å servera honom på silverfat när han kommer inanför dörren..SKA FAN skaffa mej en cykel å vara ute å cykla i ett par timmar var dag nu när sebbe börjar på dagis. Ska fjäska mä min mamma.
    finns här de vet du gumman .. Vi får hjälpa varandra med vikt nedgången ..
    kramizar M

    2007-09-05 | 15:20:24
    Bloggadress: http://mrsfritz.webblogg.se
  • Micci säger:

    Förstår att det är jobbigt när man bara vill gå ner massa i vikt osv, man vill ju att det ska gå fort som bara den egentligen.
    Jag fick min son för 7,5 månader sen och det är först nu jag har börjat känna att jag är nära mitt mål.
    Jag har gått väldigt mycket, en timme om dagen i snabb takt med full påklädsel så man svettas så mycket som möjligt och så har jag försökt dra ner på det goda varje dag och bytt till en dag på helgen för det förtjänar man.
    Försök hålla modet uppe när vågen står stilla i många dagar, ibland tillochmed en vecka, för när man går mkt så får man ju muskler och dom väger ju mer som vi vet =)
    Jag hoppas du håller modet uppe så du når ditt mål inom en snar framtid =)
    Lycka till o hoppas du mår bra!
    KRam

    2007-09-06 | 08:42:39
    Bloggadress: http://livetirosa.webblogg.se

Kommentera inlägget här: