TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Lördag i dag

Kategori: Allmänt

Nere på hundklubben i kl 10 i dag...  i dag var det lite mer övning på att hunden ska följa mej och komma när man ropar på den.. Min hund e dock ganska ivrig så det glömmer ganska snabbt att jag e där jag oxå. hon går sin egen väg... hoppas det lugnar ner sej snart..  övande även lite komandon som stanna och hopp i dag.. och det e det jag ska träna nu tills nästa onsdag..


Henrik, Albin och Helena vär här i går.. dem kom vid 13 tiden o stannade till 21.. vi åt middag o lekte där ute och hade en mysig och dag.. Jag och henrik har likadan humor så vi skrattar ju åt allt.. hahahaha.. helena sa " asså eran humor e ju under all kretik..." hmm värdelös med andra ord.. men skitsamma.. han och jag har iaf SKIIIT roligt.. 
image357

image356


image358

Ja då finns det inte mer än att säga.. "tack för maten" HAHAHAHAHAHAHAHAH.. Ja jisses...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: