TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Köpa ny cykel

Kategori: Vardag

Ja.. jag har hittat en cykel jag vill ha.. inte för mesig och inte för avancerad.. Jag ska som sakt bara cykla...


image375

Ribbon Fall 24"
Fullutrustad sportcykel för juniorer. Stålram, 18 Shimano-växlar, skärmar och pakethållare.
Ram: stål
Ramstorlek: 40,6 cm
Framgaffel: stel, stål
Antal växlar: 18
Framväxel: Shimano TX
Bakväxel: Shimano TX
Växelväljare: Shimano
Frihjul: Falcon
Vevparti: Prowheel, stål
Vevlager: CH-32
Styrlager: stål
Styre och stam: stål
Framnav: KT, stål
Baknav: KT, stål
Frambroms: V-broms
Bakbroms: V-broms
Kedja: KMC
Sadel: Active
Sadelstolpe: stål
Fälg: Shining, alu
Däck: 24 x 1,75
Pedaler: Marwi
Lyse: batteri
Vikt: 15,8 kg
Övrigt: skärmar, stöd, pakethållare




en ändring bara.. NY SADEL.... Med denna röven kan man inte ha den lilla.. hahahah

Kommentarer


Kommentera inlägget här: