TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Kontaktlistan

Kategori: Allmänt

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det numret som står här:

17. FiaFia.. Där e du..
40. Nadia (min Kusin)
37. Morfar
36. Hem till min Brukare där jag hoppar in extra
48. Sofie har jag där
35. har laggt in min mailadress där så jag lätt kan hitta när jag ska skicka över en bild.
24. Isabell (brorsdotter)
63.  Bromölla Vårdcentral.
20. Hans Jobb (svågern)
52. Strumpan
21. HB.

Har du pussat nummer 20? - Nej.. det skulle vara lite opassande va??

Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36? - Jag jobbar där så..

När ska du träffa nummer 48? - Det vet man aldrig. När våra hundar vill leka

Är nummer 52 söt? - Ja en an dem snyggaste killarna e min vänskapskrets

Vad var ditt första intryck av nummer 35? - haha det e min mail ju..

Hur träffade du nummer 17? - vi fick i parralellklass på gymnasiet

Gillar du nummer 21? - ja han e min bästa killkompis

Har du träffat nummer 40 den senaste månaden? - inte dem senaste 3 åren heller..

När såg du nummer 20 sist? - för nån dag sen..

Har du varit i nummer 62 hus? -  det e en vårdcentral....

När är nästa gång du ska träffa nummer 24? - brukar ses hemma hos mamma.. eller på MSN.. hehe

Är du nära vän med nummer 37? - min älsko morfar..

Har du gått på bio med nummer 40? - ¨nej..

Skulle du kunna gå ut med nummer 21? - hmm inte nu.. men förr i världen så "dejtade" vi

Vad pratar du och nummer 52 oftast om? - gamla minnen o dålig humor hahaha..

Känner du nummer 48? - ja klart jag gör

Skulle du kunna ge nummer 21 en kram? - absolut

Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 52? - dem känner itne varann

Hur länge har du känt nummer 35? - hela livet haha

Har nummer 17 ett förhållande? - ja.. och en underbar son.. coh en bebis påväg..

Har du velat slå 40 i ansiktet? - haha nej..

Hur träffade du nummer 35? - fortfarande min mail

Kommentarer

  • dessan säger:

    haha jaa, men jag tycker madicken är MYCKE bättre :D hahaha. sen även crack karlsson.. ;P och pippi :D finns ju så många som är aaaasbra :D hahah

    2007-09-26 | 12:35:10
    Bloggadress: http://dewss.webblogg.se
  • Heidi säger:

    Jajemen, det gör han från början. Hur känner du igen honom då? : )

    2007-09-26 | 14:12:08
    Bloggadress: http://lillhedda.webblogg.se
  • Heidi säger:

    Aha, då förklarar det saken! : ) Då vet du vilka Ågrens är också?

    2007-09-26 | 14:41:39
    Bloggadress: http://lillhedda.webblogg.se

Kommentera inlägget här: