TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

helgen

Kategori: Vardag

Det har varit fullt upp.. igår kväll tittade vi på bio.. kan väl inte påstå att jag tyckte den var SKIITBRA, men sällskapet var bra iaf..

I dag så började vi fixa lite i trädgården.. Ta bort trädet vi sågat ner o så.. klippa gräsmattan.. och ta bort fula "blommor" från rabatten.. Sen kom Henrik och Helena Med fika.. Snackade en stund o så.. sen var det dax för middag.. Vi stack faktiskt ner till Pizzerian.. sen körde vi runt runt runt lite överallt tills vi fick idèn att hälsa på en gammal kompis till mej o Henrik.. Sakt o gjort.. det gjorde vi.. drack kaffe o snackade skit.. Han hade precis fått en liten hundvalp.. 2 veckor yngre än Tanja bara.. så vi bestämde att jag skulle åka dit i morgon igen så vovvarna får leka.. ja.. så dagen i morogn e oxå räddad..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: