TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Kanske ska visa hur det "nydesignade" rummet blev..

Kategori: Vårt hem

Börjar med att lägga upp någon bild på när mattias och Jag satte i hop TV: hyllan.. Var tur jag var där annars hade den blivit upponer.. hahaha.. min älskling är inte så smart i bland på engeöska beskrivningar utan bilder på hur skruvar o allt ska sitta.. haha sötis..
image512
image513
Nu är den nästan klar.. Bara dörrarna kvar.. Duktiga vi varit va?!







Nu till nästa... Så här såg rummet ut tidigare..
image514
Kanske lite dålig bild.. men jag har inga bilder på BARA rummet.. så bjuder på lite bilder från mitt 25 års kalas med släkten oxå..
image515


Lite bilder från mattias kalas oxå.
image516
image517
Bokhyllan..




Och såhär ser det ut NU..
image518image519
vi har ändrat sofforna och bordet..

image520image521
Ja såhär blev tvBänken.. Hatar dock att det ska bli så mycket sladdar.. men det får vi fixa till senare







image522image523
ja.. o så har vi ju vår bokhylla..



image524
ja så i sin helhet ser det ut såhär..



men vad gjorde vi av skiten som stod i detta rum då????
image525
Jo.. det hamnade huller om buller i det f.d Tv rum. Tur man kan stänga dörrarnaimage526






för er som vill veta.. såhär såg tvrummet ut innan..image527image528

Kommentarer

  • Pernilla säger:

    Vad fint det blev när ni var klara...gillade er nya tvbänk...

    2007-10-29 | 16:16:13
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se
  • Lotta säger:

    Fina kuddar i det nya, men usch för gardinerna säger jag...

    2007-10-31 | 17:42:41

Kommentera inlägget här: