TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Jävla kuksugare..

Kategori: Allmänt

HP USB-kablar (Q6264A) - HP USB-kablar
Jaha.. så köper man en skrivare o tänker.. allt ska följa med som behövs.-.. FUCK heller..
saknas en usb port.. jaja men sånna har vi hemma.. JAHAA:.. men just på denna jävla skrivare så e det FYRKANTIG.. inte avlång som ALLA andra usb saker SKA vara..

Asså skit på HP.. ok bra saker, men fan vilka fittor dem är.. dem kan väl för fan lägga i alla saker man behöver ha för att deras jävla saker ska fungera..

Kommentarer

  • fredrik säger:

    det är visst alltid så nu, tänk innan följde allt med...!

    2007-10-17 | 22:23:58
    Bloggadress: http://fredrikfredrik.webblogg.se
  • Anonym säger:

    ja du, dem är ena jävla kuksugare och jag förstår dej, gå till en affär och kräv pengarna tillbaka och kanske en glass som plåster på såren, dem där jävla cepekuksugarna fattar ingenting, shit hell va tröga dem är

    2007-11-02 | 09:27:49
  • Anonym säger:

    jag tycker inte man ska svära och vara hatisk, man kan bemöta detta med förståelse och kärleksfullhet, prata med dem du köpte grejen av så kanske det löser sej, men jag skulle verkligen inte kalla dem för "cepekuksugare" för det, kom ihåg: godhet vinner i längden!

    2007-11-02 | 09:29:34

Kommentera inlägget här: