TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Dagmamma

Kategori: Familjen

Japp det har jag varit i dag.. Till underbara nathalia.. Älskar denna flicka.. Vi har varit i Tollarp i dag. Fia och Lias fick besök av oss.. hehe.. Underbar kille det där.. visar sin glädje över gästerna med att kräka över dem.. haha underbart värre..

image94

Nathalia och Lias Kramas.. hehe sött







image95

Gillade Fia det gjorde hon oxå.. Ingen blyghet alls i denna lilla kropp..





image96


Efter en lång dag med lek,bus och gos så var sova det bästa man kunde göra.. Hon somnade som en bebis i bilen på vägen hem.. När vi kom hem ät vi mackaroner med falukorv..

Dusch blev det.. tvåla in hela kroppet och schamponera håret.. Sen fick hon sitta med pyamasen o gosa tillsammans med dem i bolibompa innan läggdax..

Kommentarer

  • fia säger:

    aaaaaaaaaa gud inte den bilden!!! ja ser bedrövlig ut!! fixa ju inte te mig!!!! *ha ha* men de va trevligt i da får vi göra om!!!! så söt bilden va när de kramas! den snor ja *hi hi* kramen

    2007-06-04 | 22:19:14
    Bloggadress: http://www.busenlias.blogg.se

Kommentera inlägget här: