TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Min och Mattias andra Jul tillsammans..

Kategori: Vardag

image630            image632image631     Först sitter vi o mys pratar o väntar in alla gäster






efter det Brukar vi äta LUTFISK.. men då jag tycker det e det äkligaste i världen sp har jag inte tagit med den bitan i bildbloggen i dag heheheh..

Sen e det dax för KALLE ANKA

image633
Lilla Nathalia hade falskrupp eller hur det nu stavas så hon hostade o var mest ledsen på Julafton..

image634
Sitta nära farmor e bäst..


image635
Leka med gammelfarmors rullator var kul.. köra i väg med farmar Nisse.. hahahaha vi som tittade hade oxå roligt åt det..


image636
Titta efter tomten..


image637
flickorna blev såå glada när tomten kom..


image638
Titta.. mattias fick oxå paket..


image639

image640


image641
katten vill hjälpa till..


image642
hans var duktig o hjälpte till med maten..

image643
den varma maten--     

Kommentarer

  • Miia säger:

    tack för gratulationer och namnförslagen =)
    hoppas du haft en bra jul!kram från oss!

    2007-12-28 | 09:28:45
    Bloggadress: http://miian.blogg.se
  • carlie säger:

    f-n vad sysjt bild på mig !!! jag är ju skit bred!!Ändra bilden... så bred kan jag inte vara!!

    2007-12-29 | 18:31:59
    Bloggadress: http://carlie.webblogg.se

Kommentera inlägget här: