TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

........................

Kategori: Vardag

till dem som kommenterar o bara skriver massa ANTYDNINGAR om mitt psyke.. dra åt helvete.. att du överhuvudtaget bryr dej.. mår jag illa så mår jag illa.. oavsett om jag e glad eller inte över graviditeten.. (en Ip till som man ska blockera..)


Jaja.. i dag e det skolan.. kommer vara tufft att köra hem ikväll.. För jag hatar att köra när det e mörkt.. dessutom så e jag så fasligt trött om kvällarna numera.. Men men.. jag får hem o sova sen iaf.. haha

Kommentarer

  • Emma säger:

    tack så jättemycket =)

    2007-12-17 | 10:29:57
    Bloggadress: http://mindottervera.webblogg.se
  • Elons säger:

    Förstår dig.. Kanske bara är en som är avundsjuk över att du är gravid.. Man mår ju ganska så piss i början av graviditeten.. Det är ju din blogg..så du får ju skriva precis vad du vill... Skit i folk som inte kan va glad för Er skull..

    God Jul!
    Kram

    2007-12-17 | 11:22:53
  • Fredrik säger:

    håller med dig jobbigt att köra i mörker!

    2007-12-17 | 12:22:07
    Bloggadress: http://fredrikfredrik.webblogg.se
  • Angelica säger:

    Hur kan någon ens antyda att det är något fel på ens psyke bara för att men mår illa? Klart att man kan vara överlycklig inombords även om man mår hur illa som helst. Sjuk människa som skrivit, h*n kan ju inte ha varit gravid själv någon gång. Lycka till och hoppas att illamåendet försvinner. :)
    God jul!

    2007-12-17 | 12:29:52
    Bloggadress: http://flisaflikka.webblogg.se
  • Jenny säger:

    Hej hej! Skulle bara vilja veta på vilken sida du har hittat bilderna du har på fostret?? // Jenny

    2007-12-18 | 21:00:45

Kommentera inlägget här: