TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

veckans låt..

Kategori: Allmänt

Ja.. är¨då några dagar sen.. Ska igentligen lägga in veckans låt på SÖNDAGAR....
 men men..



HATAR igentligen sånnhär SKIT.. men denna låten blir man fan beroende av.. vet ej varför..








lite annat


Första bästa kompis: Malin.. dock inte så nära vänner längre.. Vissa växer upp andra inte.
Första bil: Golfen 
Första kärlek: Marcus.. var kär i honom från första klass till 6an kanske.. olycklig sådan.. hahahaha
Första husdjur: var en fågel när jag var 8 år
Första semester: semester.. hmm med familjen utomland eller från jobbet...???
Första jobb:  jordgubbsplockning i tonåren 
Första köpta skiva: det måste ha varit en ACE OF BASE skiva..
Första "gången"  samma år som jag fyllde 18.. hade tillomed fyllt 18 ett halvår tidigare...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: