TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

va... nää..

Kategori: Allmänt

Man lägger väl inte doftkulorna i påsen hahaha.. man måste väl lägga dem i luftfilter.. o du... kommentera inte mina bloggar anonymt.. kan man inte skriva sitt rätta namn behöver man fan inte kommentera..

I natt har jag jobbat.. stackars min lilla bebis fick vara själv nån timme på morgonen.. vill inte lämna henne ensam, men ibland måste hon få vara det nån timme eller två.. kan ju inte säga upp mej från jobbet.. men nästa vecka och veckan därpå har jag och sambon min semester.. så dår blir det en massa roliga saker som skall hittas op men vår underbara kicka..

Hoppas på fint väder så man kan göra lite dagsturer eller nått..


image171
Tungan rätt i mun.. hahaha.. sötis.. <3

Kommentarer

  • josefin säger:

    Åhhhh gud vilken sötis till valp.!! Jag har med en hund och man önskar ju att dom ALLTID hade varit så små..!! Lycka till med valpen.! Josefin

    2007-08-01 | 13:21:47
    Bloggadress: http://minadagarmittliv.blogg.se

Kommentera inlägget här: