TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

svärmor..

Kategori: Familjen

Ja hon e fanimej den bästa svärmor som finns.. Hon ställer alltid upp.. även om det inte e nått speciellt och ännu mer om det e något.. När mattias var iväg på åkaiväg jobb så ringde hon varje dag och frågade hur jag hade det..  bjöd ner mej på middag så jag slapp äta själv..

sprang ner till henne när jag skar upp min hand med ett glas.. och klart hon var där och hjälpte mej in till vårdcentralen.. hjälpte till o prata med läkaren etc etc då jag var helt hysterisk.. haha..

Man har frågat henne någon gång om hon kan släppa ut Tanja om vi jobbar.. ja då har hon tagit henne med sej hem.. Busat o kelat o gått rundor..

Hon har alltid öppet hus för sina söner och "extra" döttrar.. Det e som en andra mamma.. världens underbaraste..

Vi älskar dej Wivecka..  image341



image342

Kommentarer

  • Garbo säger:

    Gulligt,måste va underbart att ha en så fin svärmor,jag hade oxå en toppensvärmor,den bästaste jag haft nånsin och så går hon o dööör! :(
    Ja det e nu 4 år sen..ja tiden går...
    /Kram

    2007-08-24 | 15:46:58
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: