TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

riva lite

Kategori: Allmänt



Var ett tomt litet skjul vid sidan om garaget.. vad ska vi med skitet till.. riv riv...




Ja nu e det bara att såga brädorna i småbitar så kan vi ha det i öppnaspisen sen..
hade tänk måla det lilla "sorummet" och garaget rött..







Ps: du som kommenterar o kallar dej Ernst ibland och Anonym i bland.. har ip nr 83.254.246.117... lägg ner..
jag vill inte ha dina FÅNIGA kommentarer om du itne ens vågar stå för vem du e.. Du har internett operatör KomHem i Hässleholm.. Så antagligen vet du vem jag e o viseversa..  Inte lika tuff när man e ICKE anonym va..

Kommentarer

  • Marie säger:

    Gött gumman på dem bara .. :) Hoppas ni haft en toppen lördag ??
    Kramizar M med familj

    2007-08-11 | 20:16:36

Kommentera inlägget här: