TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

nu så..

Kategori: Allmänt

Hade lite bilder liggandes här på datorn jag ville ha framkallat.. Så skickade in dem via Fotoquick.. KOmmer om 3 dagar.. jaja.. sen får jag ringa in o säga.. Jag tänker inte betala för detta.. jag har gratis framkallning eftersom jag betalar en summa varje månad som ger mej ett visst antal bilder i månaden etc etc.,. får jag göra varje gång.. lite småtrött på det, men men.. wtf.. skitsamma..


så ca 100 bilder väntar jag på nu.. ska bli kul.. kanske får öppna mitt 3e album nu o börja fylla i..
har blivit lite latande med bilder.. har bara hunnit med 2 fotoalbum på ca 1 år.. aj aj aj.. det e illa..

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Jaså ni bor där. då vet jag ungefär var. Jaså jobbar han där. Vad heter han då?

    2007-08-06 | 01:09:45
    Bloggadress: http://beskan.blogg.se

Kommentera inlägget här: