TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Nu har jag massor...

Kategori: Allmänt

med bilder från i dag som jag ska lägga upp..

 haha.. jag e som barnen.. går in o klappar getterna.. men dem små ungarna e ju sååååå söta..

 Klart Mattias med skulle klappa en liten.. en tjurkalv... söt va?

 LoKatten hade fått tvillingar.. här e en av dem. Super söt.

 Vågade intve gå närmare än såhär.. hahaha inte varje dag man möte en älghane direkt.

 Ja dessa var fina att titta på, men dem gjorde läten om man kom för nära. Blev kanske sura



Givetvis fans det fler djur, men jag orkar inte lägga upp ALLA kort jag har tagit.. men det var sol hela dagen o varmt var det.. Faktiskt en helt UNDERBAR dag.. Men så klart så längtade jag hem till min lilla Vovve..
  




                                 

                    image219

                                                      

Kommentarer

  • Marie säger:

    Hellojsan gumman!!
    fina bilder du lagt upp..:)
    jaa att de var varmt de kan du ju skriva upp.man höll ju på å flyta bort :)
    kramar M

    2007-08-09 | 23:17:09
  • Garbo säger:

    Jah jag måste få le en smula,sen kommer det om några år då du undrar varför du i hela friden har tatt så många kort på djuren i parken! ;)))

    2007-08-10 | 14:22:44
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: