TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Min skiva med 1000 låtar från dem senaste 30 åren

Kategori: Allmänt


 
Jag tror att ALLA ungar har haft en "titanicålder"   hmm Jag hade det iaf..





haha.. hur mycket älskade man itne denna då..





Helt klart e detta en låt som kommer att återlyssnas på genom flera generationer frammåt i tiden.





Detta var en sommarplåga jag tyckte var fantastiskt bra.. Vet intve när låten gjordes, men när jag väl började lyssna på den så kunde jag inte sluta..





Jag gjorde ett skolarbete på engelskan om dessa två tjejer i 9onde klass om jag intve minns helt fel.





Känns pinsamt att säga det men.. JA.. jag lyssnade på denna mycket.. hahahaha..






Ohh.. min älsko låt en gång i tiden. * Me like *





Tur man inte sett videon förr .. hahaha.. Då hade man fan blivit rädd..





Tror tillomed att jag var kär i "mellan" killen asså.. hur pinsamt e inte det så.. han liknar en flicka jue..



Ja det var lite minnen från mej.. haha.. jaja.. finns MASSOR av fler låtar.. men kan ju inte ha med allt.. skulle säkert bli 400 låtar här inne då..

men låten som e inne just nu.. det är

Tror fan inte jag har blivit så KÄR i en låt.. Denna e SJUKT bra..

Kommentarer

  • Garbo säger:

    Ojoj det var många det,ingen av dom har jag lyssnat på utom kanske nåt radioskval i bakgrunden...

    2007-08-17 | 08:18:51
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: