TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Lite nya bilder

Kategori: Allmänt

Kanske ska ta o lägga upp lite nya bilder från i dag..  håll tillgodo..

 Stästolparna nere

 Dörren Uppe

 Haspen på platts

 Gallret oxå på platts.. Färdigt..

image182

Lilla Tanja Springer nu löst i trädgården... Nu är det bara trädgården som ska fixas.. hahaha.. ska börja i morgon med den biten.. Ny jord o så gräs..




Och så lite grillat
 
 Lite korv i dag bara..


Sen har vi lite nytt inne oxå.

 Har lånat en prydnadshylla tills vi skaffar vår egen



 sterion vi har på väggen

 Lite stor duk, men vi ska ju ha större bord sen..




Ja utvärderingen för denna dagen kort o gott är.. Underbar..

Precis som Mattias och Tanja.. fullkomligt underbart..



image190

Kommentarer

  • Rebecca säger:

    Kul att hitta till din blogg. Fin hund du har. Så söt. Vi ska flytta till Trolle Ljungby.
    Ni bor i bromölla va?
    Kram

    2007-08-05 | 20:02:49
    Bloggadress: http://beskan.blogg.se
  • Garbo säger:

    Precis vad jag säger hela tiden,måste skaffa en inhägnad till mina småvovvar som inte lyssnar ett skit o bara sticker :-o
    Hittat ett galler jag ska kolla upp ett i sektioner som man bara hakar i..beror på kostnad annars får det bli gunnebo för hela slanten ;)

    2007-08-06 | 09:23:29
    Bloggadress: http://garbo.webblogg.se/
  • Ernst säger:

    Det är som taget ur Cribs! Har oxå köpt mina möbler på hästveda marknad!

    2007-08-06 | 17:38:34

Kommentera inlägget här: