TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

fredagen den 17 Augusti..

Kategori: Allmänt

I dag har detta hänt..!!

Pizza hemma hos Carlie, Martin o Nathalia vid middag.. mm gott.. beställde från en annan pizzria denna gången än vad vi brukar.. men den var helt klart godkänd..

efter det så åkte vi hem till Mattias mamma..satt där i filosoferade.. hon pratade mest i telefon i dag tanten hihih.. Tycker om henne.. hon e för go..

efter det åkte vi hem till min mamma.. sen kom brossan med hem där en runda... mamma har en hund som e gammal som gatan så Tanja fick pigga upp henne lite.. men hon har nog inte långt kvar nu.. Ögonen har fått en hinna.. o tänderna tappar hon.. och konstiga knarkningar gör hon ibland med.. precis som om hon chippar efter luft.. o luktar ruttna alger från munnen gör hon med.. Hoppas hon dör innan hon blir sämre o har ont.. *gråta*

 Tanja tycker om "mormor" heheh.. ligger på rygg o blir kliad på magen.. MYYYYS...


 Brossan hade rakat halva huvet.. haha..


image275
Sandy och Tanja leker lite.. Sandy orkar dock inte så mycket längre, men lite lek blev det iaf..




image276
Tanja la sej tillrätta o somnade i bilden hem (hon brukar inte vara i framsätet, men just i dag hade vi en bil full med skräp..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: