TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

fitta fat handgranat

Kategori: Allmänt

fan asså.. nu har en viss människa bestämt att en assistent ska ha 2 dygns jobb.. jag och 2 andra natt assistenter får dela på 3 nätter.. alltså bara en var.. dem andra 2 har redan tagis så tordag-fredag natten blev min.. MEN KUL ATT JAG PLUGGAR TORSDAGAR OCH FREDAGAR.. alltså får jag INGEN natt nu helt plötsligt.. fan dem kan SKITA ner sej asså


hur ska vi nu klara oss om inte jag får ett ÖRE... jag får ju intve gå på A kassa heller när jag pluggar.. hur funkar studielån.. för csn får jag itne heller.. för det e inte en sådan typ av skoltyp jag ska gå så jag får det..

Kommentarer

  • Marie (Mrsrfritz) säger:

    Fan vad trist när allt skiter sej .. Hoppas de löser sej för dej gumman ..
    kramar marie

    2007-08-29 | 18:08:58
    Bloggadress: http://mrsfritz.webblogg.se
  • Anonym säger:

    är väl bara till att prata med dom andra eller med chefen om hon har något annat til dig o har hon inte det.så sök nytt jobb

    2007-08-30 | 21:11:44

Kommentera inlägget här: