TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

denna dag

Kategori: Tanja

ja denna dagen började med veterinär besök. Tanja skulle få sin spruta.. det gick jättebra... Lilla kickan väger hela 11 kilo..

Efter det ringde jag en kär gammal vän.. Henrik.. var så längesedan vi träffades så jag slank inom o hälsade på... hans son albin var oxå där.. vi tog en promenad tillsammans.. pratade båder gammalt o nytt.. Fan jag har saknat dej kompis..

image289image290





efter det så hade jag bestämt med sofie att jag skulle titta inom så hundarna fick leka.. haha var mest min som lekte.. Bushund. hennes stackars vovve blev nog irriterad på mitt lilla busfrö..

image291
Vovvarna.. hehehe.. Tanja vågar sej inte allt för nära



image293
Njaa.. lite mys blev det..


image294
Tanja ville oxå leka med pinnen.. men det fick hon inte


image295
Vakta pinnen.. hehehe.. gulligt..


image296
Vila det var det dem gjorde mest i dag.. haha.. slöisar

Kommentarer

  • Marie (Mrsrfritz) säger:

    Skönt å höra att de gick bra hos vetten..
    F*n vad kul de var å se bild på Henrik å albin .. :)
    Får F*n ta en dag å åka ut å hälsa på familjen där :) hihi .. ha de gott gumman

    2007-08-20 | 17:54:35
    Bloggadress: http://mrsfritz.webblogg.se

Kommentera inlägget här: