TinkerBellan

Min blogg, Mina tankar, Mina bilder, Mitt liv

Bilder igen..

Kategori: Allmänt

haha.. Tanja e min bebis.. Hon e fullkomligt bäst
I dag har vi solat, badat, busat och vattnat..

 Tanja går upp för trappan till soldäcket

 Tanja badar i polen.. Det tyckte hon var jättekul.

 Jag kan ju inte skryta med att jag har strand figuren precis, men Tanja älskar mej precis som jag e.

 Busa lite med pappa som vattnar gräsmattan.. Jaga vattenstrålen e ju KUUUL...

 Lägga sej i solen med ett gott ben efter badet e skönt..

 Snart vill gon i igen.. BADHUND...

 Badar själv..

 BUS BUS BUS och åter BUS..






Ja.. det var lite bilder från i förmidda/midda..

Kommentarer

  • Marie säger:

    HIHIHIHI .. kul å bada ju :) kul med vatten ..Precis sån är Fliza hon bara älskar vatten men är inte så förtjust i att bada hur de nu går ihop ??... Gött med sol å värme

    2007-08-06 | 15:36:32
  • Anonym säger:

    Åhh vilken söt jycke kan den spåra älg?
    Får jag köpa den? Är den rumsren? Jag älskar oxå vatten voff voff.

    2007-08-06 | 17:35:19
  • Pernilla säger:

    Söt Tanja är :)

    2007-08-06 | 21:44:42
    Bloggadress: http://candygirl84.webblogg.se

Kommentera inlägget här: